The end of an era

Igår hade vi en awesome utflyttningsfest här! :D Hade så himla kul!
Började med att jag och Mia satt och pratade skit och fixade oss och sen kom Sandra ner också.
Efter det började folket trilla in allt eftersom och tillslut vare mkt folk här. Ovanligt eller hur? ;)

Kändes faktiskt som att tiden gick långsamt fast den inte gjorde det för när jag kollade på klockan va den bara 10!
Riktigt bra!!! Alla for på Olles sen och fortsatte ha kul! Träffade mkt isringfolk vilket va awesome!

Va duktig nog att städa upp lägenheten innan jag gick och la mig så idag måste jag bara skura golvet och gå ut med sopor :) Härligt! Sista gången jag måste sanitera den här lägenheten! Känns sjukt skumt!
Kommer liksom aldrig mer festa i den här lägenheten... wierd.

Tack alla som förgyllde kvällen! ♥




















Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0