The other way around


Det värsta är ju att det va jag som valde tapeterna.. hur tänkte jag riktigt?! jag vet ju en liten filur
som är rätt nöjd att jag är hemma igen ;) Han har ludna öron och ligger och sover vid sängen.... :)

Jaha, då bor man hemma igen då..
Har flyttstädat hela dagen bara för att packa upp allting i Degernäs.
Känns rätt underligt att gå från egen lägenhet till att bo hemma i lilla flickrummet igen..
Visst brukar det vara tvärtom? :/

Men men, shit happens. Det blir förhoppningsvis inte så länge och sålänge tänker jag njuta av diskmaskin, egen tvättstuga, mammas smaskiga mat och matlådor att skryta om på jobbet ;)



Tomt, tomt, tomt, men otroligt rent och rent!


Kommentarer
Postat av: Niles

Dagens blogg är nu avslutad! Kika in och se om det blev du!

http://finalcall.nu/2011/august/tavlin-4-dagens-blogg.html



Om du inte hade turen denna gång så rekommenderar jag att du är med i nästa tävling! Lägg till bloggen på blogglovin så har du koll på när nästa tävling drar igång! Och förresten - Ha en underbar dag!

2011-08-29 @ 01:31:59
URL: http://www.finalcall.nu

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0