Vart tog sommaren vägen?!

Va på förfest hos Maria igår! Började lite segt, men kom igång och jag hade riktigt kul!
Trodde inte jag skulle komma igång igen, men det blev bra!
Sen skulle vi ta oss ner på stan på cykel och jag kan ju bara säga att pojkarna sög på att skjutsa!
Jag och Semhar bara flög fram!

Blev utgång på Tc sen och träffade faktiskt oväntat mkt folk!
Riktigt kul! Dansade och dansade tills benen va så trötta så vi for hem lite tidigare för att slippa garderobkön.
Hatar när sommaren är slut så man måste börja använda garderoben! :(

Blev Frasses och sen cykla hem! Sista gången jag har barbent i år kan jag säga!
Shit va kallt det va! Men tack allihop för en kanonkul kväll! :)






Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0