buisy day!

Haft en riktigt bra dag! Sjukt mkt händelser men riktigt bra!

Började med shopping med Mia och Sanna :D Sandra joinade efter jobbet också!
Sjukt besviken på mellandagsrean!! Fanns ju ingenting snyggt. Hittade dock lite grejer :)
Visar imorgon!

Sen åt jag, Sandra, Hanna, Mumme och Anse på Nattöppet och planerade inför nyår!
Blir roadtrip till Sorsele för pulkåkning för mys och massa kul! Kommer bli awesome!

Blev en snabb sväng förbi hem för att slänga in kassarna och byta om till träningskläder så for jag och Sandra och körde pump. Gick riktigt bra faktiskt!

Kvällen har spenderats med skitsnack med Tess och Becka! Kung dag!
Hade riktigt mysigt och dom for precis hem! Helt sjukt vad tiden gick fort!!!

Nu ska jag dock skynda mig isäng så jag kan komma upp i rimlig tid imorrn!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0