Party like a rockstar

Oj vad roligt jag hade igår!
Började med att jag och Nina åt middag och sen gjorde vi oss iordning. Sen började folket trilla in...
Mina arbetskamrater är verkligen bäst! ♥ Stämningen va på topp och vi skrattade hur mkt som helst!

Jag tror jag aldrig har dansat så mkt nån gång! Vi hoppade runt på golvet och dansade till gamla klassiker från 90-talet! Spice girls, westlife och brittan dånade i högtalarna! ;)
Balkongdörren fick stå på vid gavel för det va så sjukt varmt här inne! Det blev aldrig nån utgång utan vid 2 gick vi ner till Max och käkade hamburgare. Underbart gott!

Sen hjälpte Marcus och Nina mig att plocka ihop allt skräp och tomburkar. Otroligt snällt!
Sen damp jag ner i sängen och somnade på en gång!

Tack alla för en superkul kväll!
















Sjöng sönder min röst, men oj så kul det va!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för en rolig kväll! :)

2011-12-12 @ 11:48:05
URL: http://hastigt.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0