Fick som jag ville

Hade en riktigt kul kväll igår! Började med grillning med Vicky, Wicce och Sandra.
Satte oss på balkongen trots det kalla vädret för man måste ju faktiskt ha balkonghäng på sommaren! ;)
Rustade upp med filtar, sockar och infravärmen ;) haha

Vi hade det bra, spelade kort och pratade om allt möjligt! Va ju svintaggad på att fara på Tisdagsrex för det är ju enda gången jag kommer kunna festa en tisdag innan semestern är slut. Ingen annan va dock taggad så jag hade ju ett litet problem ;) Som tur va så skulle Linn, Karro och Maria dit så jag cyklade ner på stan och mötte upp dom!
Hade skitkul på Rex faktiskt! Dansade och sprang runt! Träffade Appiah och Boman också..... och big brother-simon!!! hahah jag och Boman sprang fram och bad om ett kort! ;) Hoppas jag inte va för pinsam bara...






Daniel kom och hängde med oss.


Mötte upp Linn, Karro och Maria på Rex! Min räddning!


Hur cool är inte jag då?! synd bara jag ser helt galen ut ;)


Haha, en väldigt underlig men sjukt rolig promenad hem! ;)

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0