Puh!

Gud så skönt att ha gjort bort den veckan! nu är ju bara en vecka kvar till semestern! :D
Har ju dessutom jobbat övertid så igår jobbade jag från 6 på morgonen till 9 på kvällen! Va sjukt jobbigt!
Speciellt eftersom det va regnigt och kvavt ute och det betyder att det är som att vara i thailand inne! Helt sjukt så varmt och fuktigt det blev! Vi fick kriga om att hänga framför fläkten och jag trodde nästan jag skulle rinna bort.

Efter jobbet såg jag och sandraSvensson svensson och sen gick jag isäng igen. Började ju kl 6 idag igen..
Men nu har jag iaf tagit en härligt powernap så nu ska jag göra mig fin! ;)
Ikväll blir det grillning, bilar och fest! Det är nämligen WHEEEELS! :D Hoppas det blir en bra kväll och att regnet håller sig borta!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0