who let the dogs out

Åh jag är så sjukt sugen på att köpa en hund! Fast det går ju inte just nu. Vill ju och kan inte lämna den ensam hela dagen när jag är på jobbet. Kan man inte få va arbetslös och va med sin hund?! ;)

Nästa sommar blir det nog ett hundköp! Måste iaf intala mig det för att inte bli så deppig ;D
Skulle va så himla kul att ha nåt att jobba med och en hund man kan få forma nu när jag vet mer.
Phir köpte vi ju innan jag gick djurvårdslinjen så han är ju ingen mönsterhund direkt ;)

Försöker välja vilken ras jag vill ha, men det är svårt! Dom finaste hundarna är ju typ jakthundar och då blir det så himla mkt jobb! Helst av allt skulle jag vilja ha en dalmatiner eller en dobermann. Att äga en dalmatiner har jag drömt om sen jag va liten och såg 101 dalmatiner, men dom är ju så svåra hundar och man måste vara superduktig för att få en fin hund. Men det är ju länge kvar tills nästa sommar om det ens blir hundköp då.. man blir ju alltid sugen på hund på sommaren!


Det är ju den finaste hundrasen!!!


Dobermann


Tollare, vet en som har en som är så himla fin, men är det för mkt jakt i dom?


Australian shepherd, supersuperfin men så mkt pälsvård och fällning...

Ja, ni ser ju mitt problem... Kommer aldrig kunna bestämma mig! ;)

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0