Framme på Arlanda

Ojoj vilken dag! Jobbade ju övertid idag från 06.00-14.00 så direkt när jag slutade vare  bara att skynda hem och fixa det allra sista med packningen och fara iväg! Plockade upp Pernilla x2 och sen bar det av mot Stockholm!

Pernilla som inte ska med på resan skulle till en kompis på söder så vi bestämde oss för att skjutsa dit henne.. Vi hade ju liksom inte supermkt att göra tills planet går kl 11.. Tack gode gud för Astrid(gps-en) för annars hade vi aldrig någonsin hittat dit! Spelade TP och drack vin med två hunkiga stockholmare och hade det riktigt trevligt!
Han bodde dessutom i den absolut snyggaste lägenheten ever!!
Hade kunnat betala mkt för att bo där!!! Hunk inkluderat såklart! ;)

Nu sitter vi i sky city och lurpassar på en sovplats ;) Inte direkt supermånga att välja på och det kändes inte så kul att sova på stengolv.. Mobilen har dessutom dött så jag har inget att pyssla med..
Har snart varit uppe i 24 timmar så jag börjar känna mig lite trög i huvet.. Mer än vanligt alltså ;)

Hoppas det blir nåt ledigt snart så man kan tippa ikull ett par timmar. Skulle nog verkligen behövas eftersom jag räknar med full fart när vi kommer fram ikväll! :D

Men det här ska bli så himla kul!! Sol, bad, värme och drinkar.. Kan det bli mkt bättre?! :D


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0