Ljushuvud



Asså jag blir inte ens förvånad längre! Kom ner för att hämta min tvätt och märkte att jag har lyckats igen!
Hade nämligen bara startat torkskåpet så torktumlaren va fortfarande full med blöt tvätt!
Helt sjukt så flummig jag är!!!

Så nu hänger allt i lägenheten för att torka så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på jobbet idag ;)
Det är nämligen alla mina jobbtröjor som låg i tumlaren..

Har iaf varit sjukt duktig annars! Har gjort matlådor, diskat undan efteråt, rengjort ugnen (behövligt!) och rengjort mina sminkborstar (äntligen!). Så nu ska jag dra iväg till jobbet och se om det kanske går bättre på jobbet eller om jag glömmer bort att montera hytterna ;)

Imorrn ska jag äta lunch med Mia. Ska bli kul!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0