Torsdagen med dom 4 P:na

Igår vare ju sista passet efter att ha jobbat 11 dagar i rad så det va otroligt härligt!
Jag, Nina och Elin gick ihop och drog ihop till pizza och popcorn bara för att ha lite roligare... Dessutom hade jag bränt ut två partyskivor som dånade i högtalarna! ;)

Alltså vare torsdagen med 4 P:n.. Pizza, Popcorn och Peppe Party! ;) haha
Fick dessutom gå hem tidigare så kl 10 sprang jag i princip ut därifrån och hem för att byta om. Sen rusade jag upp till Sandra och joinade partyt! Otroligt gott med ett glas vin efter en sån långvecka! :)



MUMS!



Hade riktigt kul!!!! Bilder kommer imorrn! Nu ska jag och Sandra snart iväg till Sandras stuga!
Kommer bli awesome! Hade bara varit perfekt om solen kunde titta fram! Va längesen man såg den nu!

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOP! ♥

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0