First day on the job

Nu har jag avklarat första dagen som volvoanställd. Va sjukt trött när jag vaknade,
men det byttes rätt fort ut mot nervositet!
Va dessutom lite naiv när jag beräknade hur lång tid det skulle ta att köra dig så jag va framme 07.58! ;)
Som tur va så kom dom inte och hämtade oss förrän 5 över!

Jobbar med fronten på hytten i ett rätt tidigt stadie.. Är inte alltför mkt att hålla reda på om man jämför med Isring och det är MKT långsammare tempo :) Saknar dock gänget på Isring så sjukt mkt!
Den stämningen va ju den bästa ever!

Jobbade 8-14.30 och kommer jobba så imorrn också.. Ska ju egentlingen jobba med eftermiddagsskiftet så dom vill inte att jag ska börja så tidigt på morgonen för det blir ju så jobbigt att ställa på på onsdag då..
Känns lite skumt att jag först ska gå med ett skift i två dagar och liksom lära känna folk där och sen behöva börja om igen på onsdag!
Dock äre bara gubbar på det här skiftet och tydligen yngre killar på det andra skiftet! Sweet! ;)

Hoppas bara jag hittar tillbaka till måleriet imorrn från parkeringen. och att jag tar rätt parkering! ;)
Det är ju ingen liten byggnad direkt!! Helt enorm både inne och ute! Höll knappt att hitta till omklädningsrummet när jag skulle hämta lunchen ;) Fick seriöst fråga om hjälp! haha!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0