ZZZzzzZZzzzZzzz

Jösses så trött jag är!! Gick typ i koma sista 4 timmarna! Är inte speciellt kul att byta skift mitt i veckan!
Kan inte va nyttigt det inte! ;)

Hade iaf min första dag på mitt skift idag. Är nöjd faktiskt!
Det va ju mest bara tråkiga gubbar på förra och nu är det iaf  medelålders ;)
Men dom är roliga så det här blir nog bra här!
Imorrn kan jag nog stå själv på stationer också! Victory! ;) Jag gillar faktiskt systemet dom har där man växlar station varje halvtimme. Mycket bättre än dom långa passen man fick stå på samma plats på Isring.

Men nu blir sussilull! Har ju två dagar kvar på den här veckan! Ska jobba extra till 9 på fredag.. Tur man tjänar pengar ;)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0