awesome night!

Vart kom gårdagen ifrån liksom?!
Jag älskar spontana kvällar!! Dom blir alltid bäst!
Hängde i onepiecen hela dagen, men där på eftermiddagen så kröp ju taggen sig på så jag ringde runt lite
och Tess och Daniel va taggade så vi snabbbytte om och for till Jennie på förfest!

Hade det riktigt trevligt! Sen drog vi oss till Allstars. Resten av gänget for på Corona eller Schlager!
Dansade och knuffades gärnet och hade det riktigt najs! Allstars är ju alltid bäst!

Sen mötte vi upp Nina, Jennie, Marcus och Anton på max för mat!
Sen for vi tillbaka till Jennie för efterfest. Hur kommer det sig att det alltid blir efterfest när man är
med det här gänget?! ;D Awesome!
Har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde ikväll!! Helt galet!!!
Otroligt kung kväll!! Låg i min säng kl 9 på morgonen!! :O Skumt nog mår jag inte alls så superdåligt idag vilket känns väldigt trevligt! ;D kameran har jag tappat bort nånstans i lägenheten så jag har inga kort heller vilket suger! ;D hade ju varit episka kort!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0