Bra lördag!

Jag och Sandra har haft en riktigt härlig lördagskväll!
När jag kom tillbaka från Bygdeå så kom Sandra och hämtade upp mig. Vi körde lite fylletaxi och sen for vi på Nattöppet och åt. Va vrålhungrig!! :)
Sen for vi hem till mig och såg film.. Eller ja, både jag och Sandra sov efter 10 min ;)
Vaknade när filmen va slut så då såg vi på tv istället... Blev mkt piggare efter den lilla powernapen.

Såg morden i midsomer och brottskod försvunnen. Nu har vi precis kört lite mer fylletaxi och nu ska jag nog se en film och somna tror jag :) Får väl se om Nina ringer och ska ha skjuts, men jag misstänker att det blir rätt så sent dom ska hem! En riktigt skön lördag iaf! Och det bästa; det är en dag kvar av helgen!!! :D

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0