Checking out



Nu checkar jag ut och går isäng! Haft en riktig kanonkväll!!
Det bästa är att jag förmodligen inte kommer må så dåligt imorrn! Skulle va najs att kunna fara på combat!

Har då skrattat så jag har ont i magen och dansat så fötterna skriker!! Tack alla som kom!
Riktigt kul kväll! Nu har jag röjt undan så jag slippet vakna till lukten av unken öl ;)
Är faktiskt ett riktigt hett tips: Städa upp innan ni går och lägger er! Mycket skönare att få det gjort på fyllan än när man är bakis. Men nu känner jag mig bara trött i kroppen. Tog det väldigt lugnt ikväll för minnen från förra helgen fanns fortfarande kvar! ;) Men kul som fan hade jag ändå!

Bilderna kommer imorrn! Tog inga bilder på hela kvällen, men sista 5 minutrarna sprang jag runt i vild panik för att få lite dokumentation! Så roligt hade jag!

Sov gott så hörs vi imorrn!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0