Ikea!



Ikea är ju helt klart bäst när det kommer till att göra fynd! :)
Tidigt imorse så rullade familjen Lindgren iväg mot Sundsvall. Sov mest hela bilfärden för jag fick inte så mkt sömn igårnatt. Vi va väl framme vid 10-tiden så då skickade vi ut pappa på utflykt medans vi kvinnor shoppade.

Dom största målen för dagen var att köpa en soffa, soffbord, matta och lampor. Jag lyckades hitta allt utom lampor och soffa. Eller ja, jag hittade en superfin soffa, men då kostade den 12.000!!!
Vad är det för stil?! Den enda snygga soffan ska va svindyr! Hittade som ingen snygg lampa heller riktigt, men jag shoppade ju nog ändå! ;) Gjorde ändå av med 4000 spänn! Men då fick jag sjukt mkt för dom pengarna också!

Va dock sjukt trött i benen när vi var klara att fara hem, så det va nästan skönt att få sätta sig i bilen ;)
Fast vägen hem känns ju alltid som dubbelt så lång! Men en riktigt bra dag!

I ♥ Ikea!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0