Riktigt kulig kväll!



När jag kom hem och hade burit upp alla grejerna till lägenheten så kom Sandra och hjälpte mig att skruva ihop lite grejer medans jag påtade på med annat! Köpte ju nya tallrikar, vinglas, besticklådor bla!

Sen va vi lite fylleskjuts innan vi for och hämtade upp Mumme för att fara och bowla!
Sjukt kul är det ju faktiskt! Hade tur i början så jag ledde faktiskt ett tag, men sen gick det som vanligt ;)
Kom dock tvåa sista omgången! :D Hade riktigt trevligt iaf!

Sen blev det lite mer fyllechaffis innan vi for tillbaka till mig och skruvade lite mer och såg lite på tv.
Märkte bla att det inte fanns några skruvar alls i paketet med mitt soffbord! Blev lite less!
Har faktikst aldrig hänt mig tidigare med Ikea. Bara att ringa dit imorrn!

Nu ska jag försöka mysa ner lite i sängen om efterfesten ovanför kan lugna sig lite..
Han hade fest igår också så det va därför jag sov dåligt.. Verkar som att det är dags att ge igen snart! ;)

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0