sloooooowly

Den här veckan går verkligen långsam! :/
Det är ju bara tisdag! Blir som inte mkt gjort efter jobbet.. Mest slappa tills det är träningsdags och efter träningen hinner jag typ bara duscha, äta och sen är det dags att gå isäng.. Eller ja, jag blir rätt slö efter träningen ;)

Körde bodyattack igår med Sandra och Gerd.. Inte min favorit, men man känner ju då minst sagt att man musklerna får jobba! Ikväll blir det pump...

Mest längtar jag efter att få min soffa och att helgen ska komma! Ska ha volvo-fest på lördag vilket jag ser sjukt mkt fram emot! Kommer bli awesome!!! Sen väntar jag dessutom på att skruvarna till mitt vardagsrum ska komma..

Imorrn blir det dock vilodag så då tror jag att jag ska fara in till stan lite.. Behöver hitta en lampa att hänga över köksbordet.. Är lite tråkigt med mörker ;) haha
Men nu måste jag göra matlådor! Första matlagningen sen jag flyttade in! Helt sjukt eftersom jag har bott här i 2 veckor!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0