Dag på stan



Har varit på stan med Sandra idag och shoppat lite! :)
Träffade dessutom på Julia och lilla Benjamin.. Köpte träningshandskar så jag inte ska vara som Bambi på hal is när jag gör armhävningar! ;)

Sen gjorde jag av med presentkortet jag fick av Julia och Vicky på Scorett! Köpte en snygg svart, lite större väska som är lite större :) Sen gick vi på Hemtex och gjorde av med mitt presentkort jag fick av Berit.
Köpte ett badlakan, 2 handdukar och en mysfilt :)
Härligt med presentkort alltså! ;D Visar upp allt när jag kommer hem.

Sen tog vi en liten lunch på Barista. Härligt att få se lite folk som inte går runt i blå byxor och arbetsskor ;)
Nu ska vi slappa lite och sen blir det träning.


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0