Flyttredo!



Puh! Nu var det äntligen klarpackat! Har packat i princip hela tiden sen jag kom hem från jobbet.
Gjorde en paus och for och körde bodypump med Sandra, Gärd och Julia :)

Det är helt sjukt hur mkt grejer jag hade med mig hit! Varför lämnade jag inte mer i förrådet?! ;)
Men, men. Har ställt in släpvagnen i garaget så vi kunde packa första lasten. Det mesta rymdes faktiskt..
Har packat fulla mammas bil och min bil också.. Men nog blir det två vändor...

Känns sjukt overkligt att jag får min lägenhet imorrn! Känns som att jag kommer komma dit imorrn och dom ba
-"nä du blev inte godkänd, du får inte lägenheten"
eller "du får flytta in om en vecka" , "nån annan bjöd över så dom har redan flyttat in"

Får hålla tummarna för att inget sånt där händer!
Ska iaf på banken imorrn med mäklaren och pappa(min egna ekonomiska rådgivare) kl 08.30..
Vilket betyder vad?! SOVMORGON!!!!! ;D haha Helt sjukt att det känns som världens sovmorgon när man får sova till 7! Men det är ju 2½ timme extra än om jag skulle ha jobbat.

Dessutom fyller jag ju faktiskt år imorrn! :D Eller tekniskt sätt om 2 timmar..
Hoppas på en riktigt bra födelsedag och med en ny superfin lägenhet så kan man väl inte önska sig mer?!

Sov gott världen!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0