Härlig promenad

Idag tog jag och Mia oss en promenad med Annlies "lilla" Kiwi :)
Traskade in till bibblan för att hämta ut en bok och sen tog vi en tur i I20-skogen :) Riktigt mysigt!
Hade dock mina nya springskor så jag fick lite skavsår, men man måste tukta sig lite!

Glömde då helt bort tiden och va ute i 2 timmar! Riktigt najs!
Skulle vilja ha en hund som man kunde packa fram ibland ;) hahah
Nu har jag då iaf fått lite bättre koll på hur man går runt på Haga.. ;)
Hittar ju knappt hem! Men nu hittar jag då till stan, till Mia och till skogen! hihi!


haha, Kiwi är skitbra på att välja pinnar i rätt storlek! ;)

Nu har jag invigt tvättmaskinen och ska ringa och fixa lite runt lägenheten..
Typ namnskylt på brevinkastet och parkering! Måste dessutom ta reda på vart det där förrådet finns nånstans! ;)

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0