Helg i Sorsele

Har inte haft nåt internet hemma, men nu kan jag lägga upp bilderna från helgen!
Hade det riktigt härligt som alltid i Sorsele! :)

På fredagen så packade vi älgkött och märkte upp det i fina små paket.
Sen drack vi lite vin och löste korsord innan det blev en tidig kväll. Mycket mysigt!

Vaknade tidigt av att nån (Ebba och Edit) kittlade oss under fötterna.
Under lördagen så grävde vi potatis ("pären"). Dom konstiga potatisarna samlade barnen till "konstiga familjen". hihi!
Va sjukt potatis och dom va hur stora som helst!

Vädret va så himla underbart så jag och Sandra for ut med båten och fiskade lite. Hur mysigt som helst!
Hösten är faktiskt sjukt vacker en solig dag i fjällen!
Fick ju ingen fisk såklart, men jag fick lära mig att kasta! Fastnade inte ens i botten! ;)

På kvällen lekte jag och Sandra kutkubb med barnen! Herregud va vi sprang som tokar!!
Dom tröttnar ju aldrig! ;) haha Kl.22 va vi påväg i säng, men då fick vi sms att Filip och Tobbe va påväg
och hämta oss! Så det va bara att sminka om sig och byta kläder och kuta ut genom dörren!
Vi satte oss hos Tobbe med Pernilla och Hanna och spelade ölspelet. Hade himla trevligt!

Riktigt awesome helg!! Kommer garanterat att göras om! Kanske utan pärkrävningen för jag har så fruktansvärt ont i baksidan på benen! ;) haha men det va rätt mysigt faktiskt att stå där allihop och gräva i solen!


FREDAG

Köööööött! ;)

Jag skriver ettiketter! :)

LÖRDAG

Pärgrävning!! :)







Konstiga familjen ;)





Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0