Lägenhetsfix

Ikväll har jag snabbfixat lite grejer i lägenheten som ändå blev riktigt bra!
Köpte möbelkuddar som jag har satt i alla garderober och skåp i köket så det inte ska smälla så mkt :)
Sen köpte jag tre stora krokar och två små som man klistrar på kakel som jag har i badrummet så jag kan hänga upp lite mer saker. Hade inga krokar innan. Otroligt enkelt och praktiskt eftersom det inte blir några hål..

Sen har jag köpt "sladdhållare" och satt fast sladdar längst golvlisten. Hatar när sladdar hänger och trasslar!
Antennuttaget ska ju alltid vara på fel sida rummet! ;) Nu kan jag då se på tv iaf!
Köpte även cementkrokar så jag kan hänga upp tavlor mm :D

Härligt när så små och billiga saker ändå gör skillnad!




Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0