Möbelshopping



Har shoppat både en byrå och bord+stolar under loppet av 3 timmar! :)
Allt för 1050 kronor! Började med att jag såg den här supersöta byrån på blocket och ringde direkt. Hon hade lagt
ut den en halvtimme innan jag ringde så hon verkade lite förvirrad ;)

Älskar den lilla byrån! Den är dessutom byggt för hand! För 350 kronor!!! Fynd?!
Sen kom vi precis hem och då smsar hon om att hennes sambo hade ett matbord med fyra stolar till salu.
Så då var det bara att köra in till stan och hämta dom. För 700 kronor..

Nu har jag iaf kommit en bit på vägen till att möblera min lägenhet.
Behöver nu mest en soffa, en matta, vardagsrum och lampor.

Men nu ska jag skynda mig isäng så jag inte är helt död imorrn!!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0