YEEEEEEEES!



Jag är nu ägare av min egen lägenhet!!! :D
Har släpat med mamma och pappa på ett antal visningar nu och äntligen hittade jag den perfekta lägenheten!
Och jag fick den!! Först skulle det bli budgivning idag så jag var inställd på att jag inte skulle få den, men då hade inte den andra fixat lånelöfte så jag fick den!!!!!! :D :D :D
Hur glad som helst! Va inne idag och skrev på papperen!
Imorrn blire in till banken för att fixa med lånet och sen är det klarrt och betarrt!
Bara jag blir godkänd av föreningen, men det måste jag ju bli..

Har studsat runt på ett asbra humör hela kvällen på jobbet och det lugnade ju inte direkt när Mathias köpte ett kilo godis som vi snaskade av! Blev ju typ full på sockerchocken! Jag och Elin skuttade runt som tokiga medans alla andra kollade lite konstigt på oss.. Men kul hade vi!
På slutet pumpade vi dessutom partymusik i högtalarna så jag gick hem på ett riktigt bra humör!

September börjar KUNGLIGT!!!!!
Så sjukt glad så nu ska jag somna med ett leende på läpparna!
Imorrn blir det plustid till 9 sen är det äntligen helg!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0