Morning is here

Va lite extra tungt att kliva upp imorse eftersom jag vet att det är många som får semester idag! 
Typ hela Volvo! NIna och Mathias såg till att vi blev påminda om det hela tiden igår ;P haha
 
Det märktes på trafiken att det va väldigt många som va lediga idag. Det va knappt några bilar alls där det ändå brukar va rätt mkt! Hade dock medvind till jobbet så det va ju alltid ett plus! :) 
 
Men nu är en ny vecka här och om 4 dagar får jag äntligen mina pengar! (hoppas jag) 
Bäst det är ska väl nåt annat krångla så jag får krypa runt på alla fyra och leta efter småmynt tills löning! :(
Är sjukt less på att inte ha några pengar! 
 
Ha en bra dag allihop! :)
 
 
 

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0