Tidag

Är rätt mör i kroppen från gårdagens pump-pass så nåt måste jag ju ha gjort rätt ;) 
Blir alltid för feg när jag ska lasta på, men jag körde på rätt bra igår ändå.. Dock skulle jag kunna lasta på mer. 
 
Satt även och tittade på massa inspiration om hur jag vill göra om hemma! 
Gjorde en enorm lista över allt jag vill ändra och insåg rätt snabbt att jag måste börja spara!! ;)
 
Det största är väl att jag vill kakla om i köket och göra om badrummet.. Sen vill jag måla hela lägenheten vit.. 
Speciellt sovrummet som har den där hemska fondväggen och pissgula väggar! 
Sen äre massa småpyssel som jag vill göra som snabbt drar iväg! 
 
Har nån pengar över får man ju gärna ge en donation ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Om du skulle vilja ha en sån tapet med träd som på bilden så har mamma en sån rulle liggandes hemma vet jag ;)

Svar: jasså? fan va najs! vet du hur mkt en rulle räcker till? är ju som bara till den lilla biten bakom tvn :)
Anna

2012-07-17 @ 10:59:51

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0