Flängdag

Det blev en riktigt flängdag idag! Har knappt varit hemma nåt.
For och klippte mig idag! Underbart härligt!! Frissan tog bort 5 cm av det otroligt slitna topparna! Känns så himla mkt fräschare nu!

Sen for jag förbi Hanna och Fredrik en sväng innan jag åt middag på Volvo med mina underbara gamla arbetskompisar! Synd bara att det bara är en halvtimmes lunch för det behövdes mer!

Sen for jag iaf till Träna och körde först Cxworx med Hanna och sen körde vi combat!
Älskade, roligaste combat! Har längtat så himla mkt efter det!!!
Va sjukt jobbigt, men så himla kul!

Efter träningen for jag till Becka och hängde lite och bytte bilder från resan.
Nu blir det dock sängen för imorrn ska jag till Skelefteå och se när Lovisa tar studenten!
Sjukt kul ska det bli! Blir dock en tidig morgon så nu säger jag gonatt!


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0