Grattis till studenten Lovisa!

Har varit i Skellefteå idag och tittat på när Lovisa tog studenten!
Vädret samarbetade inte riktigt! Precis när studenterna började springa ut började det hällregna, men det hann sluta innan dom som var längst bak kom ut så alla blev inte blöta iaf!
Tack gode gud för paraply säger jag ju bara! ;)

Hade iaf en riktigt trevlig dag! Kul att se hur studenten firas på ett lite annat sätt i en annan stad.
Men man får ju alltid ångest när man står och tittar på dom!! Vill spela om min studentdag om och om igen!
Hade så himla kul!! :D

Blev bjuden på en riktigt kalasmiddag så jag lär väl va mätt tills jag vaknar imorrn! ;)
En riktigt trevlig dag!

Imorrn blir det heldag på Träna och jag är sjukt taggad! Har dessutom packat ihop mina grejer så jag kan flytta hem på söndag så det känns riktigt bra nu!

Sofia tog en massa fina kort men dom lägger jag upp senare :)

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0