Tack Träna!

I lördags firade ju "nya" Träna 2 år och det firades med buller och bång!
Jag, Sandra och Hanna körde igång tidigt Sh'bam kl. 9 och sen tränade vi tills klockan var 2!
Hann, förutom Sh'bam, också med en les mills kavalkad med 3 låtar från bodypump, bodyvive, bodystep och bodybalance, combat och rpm. Hade det fantastiskt roligt, men va riktigt slut efter RPM:en.

Det roligaste var att jag blev utsedd till dagens fighter på Combaten och vann ett par superfina, röda hanskar!
Jag som aldrig vinner nånting!! Blev svinglad! Tack Hanna och Liv!

Dagen avslutades med mingel och bubbel innan alla for hem för att piffa till sig.
På kvällen var det fest på Rex med plockbuffe och välkomstdrink. Jag, Sandra, Hanna och Nina laddade upp hos Sandra med tacos och drinkar! :) Supertrevligt!! Runt 6-tiden drog vi oss iväg till Rex.
Vi dansade och höll igång tills det stängde och det var verkligen sjukt kul! Var rätt så luftigt på dansgolvet dessutom så man kunde verkligen dansa!

Var inte så många som stannade kvar på Rex hela kvällen, men jag, Nina, Mattias och Elias dansade för alla där i slutet! ;) Kvällen avslutades med mat på McDonalds och en oväntad lång cykeltur hem! ;P

Vill iaf tacka alla som var där för en riktigt, riktigt kul kväll!


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0