Grattis Boman!!!

Firade Boman igår!!! Hade riktigt roligt!!
Jag hämtade upp Hanna och Trygg och for på Strömpilen för att inhandla lite smågrejer!
Behövde hela strumpbyxor och dricka för kvällen..
Jag och Hanna väntade hos Sandra till hon va klar på skjutbanan så då for vi och åt tacos på Nattöppet med Pernilla :) Sjukt gott och välbehövligt ;)

Sen gjorde vi oss söta och for till Boman.. Va en enda stor korvfest där så jag tror vi va uppskattade ;)
Hade en sjukt trevlig kväll och vi höll knappt på att ta oss iväg till krogen.. Stog på stolarna och dansade och sjöng och hade sjukt kul!

Vi klämde in oss i bilen och for på Olles och satt där och hade svintrevligt!
Det är så trevligt med gratis inträde ;) När det stängde så gick vi på max och köpte med oss mat och for
till Hanna :) Gott gott!!

Är ju min sista helg i Sverige på ett bra tag och jag kommer sakna min underbara vänner!! ♥
Så tack för en awesome kväll och grattis Boman!!















Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0