Packat

Jag behöver verkligen ha lite panik för att få nånting gjort!
Idag har jag fixat iorning lite med alla papper som måste skickas iväg innan jag far, fixat cv:t och
börjat packa. Eller jag hann faktiskt nästan klart!
Ska nog gå igenom kläderna en gång till för det är lite för mkt.. Vill ju kunna köpa grejer och ha det så lätt som möjligt. Vill INTE släpa runt på nåt i onödan..

Känns bra att nästan va klar iaf.. Måste bara köpa ett par småsaker som jag har glömt..
Har dessutom glömt ballerinaskorna i förrådet som jag ska flyga i så jag måste nog ta mig dit in också ;)
Såklart att jag ska glömma nånting!

Men nu ska jag då hoppa isäng!

Sov gott allihop! ♥

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0