Queen of the ice!

Haha Idag har jag gjort nåt som jag inte har gjort på säkert 10 år! Åkt skridskor!!!
Jag och Sandra for med hennes pappa med familj och åkte skridskor på Umedalen!
Sjukt kul vare faktiskt!!

Va fruktansvärt dålig men blev mkt bättre efter ett tag om jag får säga det själv ;)
Sandra va ju såklart hur bra som helst men småtjejerna va då iaf inte bättre än mig.. (7 år gamla ;) )

Får skylla lite på att jag hade pappas gamla skridskor från 1857..
haha det första jag gjorde va att slita av snöret när jag skulle dra åt snörningen ;) Fick knyta ihop dom, men
det blev ju inte kalasbra kanske.. men kul vare!!! Jättefint väder är det dessutom idag!




Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0