Times fly..

Gisses vad fort tiden går när man jobbar här jämfört med volvo!
Klockan är redan 2 och det känns som om man har jobbat typ nån timme.. Me like!

Va ju sjukt längesen jag va här och jobbade så jag va lite orolig att jag skulle suga, men det
va lite som att cykla.. Kan man det en gång ;) Lite virrig kanske man är, men riktigt härligt att få använda hjärnan på jobbet!

Tror faktiskt tiden fram till fredag kommer gå betydligt snabbare nu än om jag hade gått hemma och väntat..
Efter jobbet ska jag nog in till stan och växla lite pengar och sen är det nog bara att ta tag i packningen..
Har ju inte hela dagarna på mig längre så det kanske händer nånting! ;)

Riktigt härligt att sitta ute på lunchen i solen också :)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0