Vad är jobb?

Haha, har bara varit arbetslös lite mer än en vecka, men redan är man förslappad!
Helt galet egentligen!
Ska hoppa in och jobba på sjukhuset mån-½tors och det känns jättekonstigt att behöva kliva upp ;)
Ändå får jag en sovmorgon på 1 ½ timme! naaaajs!

Har iaf haft en riktigt härlig söndag! Jag, Sandra och Hanna for och åt tacos på Nattöppet och sen
låg jag hemma hos Sandra när hon va och tränade.. Sov där så jag har som bott där i helgen i princip ;)
Pernilla kom och överraskade mig när jag låg där och halvsov och sen for vi på ica så jag kunde köpa lite snask!
Frysna jordgubbar i yoghurt och ben & jerrys. MUMMA!

Sen låg vi i sängen alla tre och slötittade på tv.. Avslutade kvällen med en riktigt
spännande och oväntad veckofinal av Big brother :) Rodney är inne i huset igen!
Faktiskt rätt glad över det även fast jag störde mig på honom förra året, men årets deltagare är ju
mkt sämre än förra året! Hade blivit galen på hur sjukt omogna dom är! ;)

Nu ska jag dock sussa för imorrn blir det tidig morgon!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0