Hemma igen

Känns helt sjukt att vara hemma igen! Kan inte använda tangentbordet med å,ä,ö och allt sitter pa fel ställe ;)
Det är mystiskt hur allt kan kännas så långt borta när man kommer hem trots att jag låg i Darwin i förrgår och solade. Hemresan gick riktigt bra bortsett från att vi höll på att frysa ihjäl!
Sjukt vad kallt det är!
Huden torkar dessutom sönder sa det bli lotion hela tiden.

Har fått kalasgod mat och är nu mätt och trött! Blir filmmys under duntäcket och sen ska jag sova så gott i en skön säng! Hade varit underbart om det vore min egen säng, men jag får vänta 10 dagar till innan jag får flytta hem.

Ska bli sa himla kul att träffa alla otroligt saknade vänner! <3

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0