En tur på stan

Underbart härligt med sovmorgon imorse! :)
Åt frulle i lugn och ro och sen gick jag in till stan. Hade tänkt bli av med julklappsshoppingen,
men det gick inge vidare! Hittade bara en massa grejer som jag vill ha! ;) haha
 
Får nog fundera lite mer hemma innan jag ger mig iväg igen. Vill helst fixa det nästa fredag för det är så skönt att slippa att gå på stan på helgen. Köpte iaf en kylplatta till datorn. 
Den har börjat dampa hela tiden och blir jättevarm direkt! Det är alltså en platta med fläktar under som man kan flytta för att sätta under där det är så varmt. Pallar inte köpa en ny dator så jag hoppas det här hjälper!
Gjorde en systemåterställning igår också.. Får hålla tummarna! :)
 
 

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0