Klädskolan

Har länge varit sugen på att gå nån sorts kurs inom sömnad. 
Tittade runt på internet och hittade endel grejer faktiskt!
Måste nog dock läsa på distans och det passar egentligen riktigt bra! Då kan man ju 
lägga upp det precis hur man vill och jag kan utan problem jobba under tiden. Spelar ju heller ingen roll om 
jag skulle behöva byta jobb heller. :)
 
Hittade en som verkar väldigt lovande hos Klädskolan. Kan dock inte riktigt bestämma mig om jag ska 
gå Klädsömnadskurs eller mönsterkonstruktionskurs. Blir nog den sistnämda men jag har skickat 
mejl och frågat så jag hoppas på svar. Tyvärr kostar det rätt mkt så jag får nog vänta med att sätta igång, 
men nu vet jag ju att det finns bra kurser iaf! Finns ju ingenting alls i umeå!
 
 

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0