Hur duktig är inte jag?!

Har kört hårt på Träna idag! :D
Körde först pump med Sandra och Gerd. Tog det lite halvlugnt så jag skulle ha lite kvar till combaten ;) 
Det blev det sen med Marcus, Frida och Hanna! Riktigt grymt pass!
Axlarna brann dock i slutet! 
 
Sen vare ju Balance och jag kunde bara inte låta bli! 
Va väldigt slut i kroppen efteråt, men det va en skön känsla och nu sitter 
jag här och känner mgi sjukt duktig! 
Nu förtjänar jag en riktigt kul helg med tårta och firande! ;) 
 
Nu blire lite mat och sen sängen. Är lite synd att det blev så sent bara.
Bara en dag kvar att jobba! Eller halvdag ska man väl säga! 
Snart heeelg! Åh vad jag längtar.
 

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0