Skön lördag

Idag har varit en riktigt härlig hemmalördag. 
Hade faktiskt nästan svårt att sova ut imorse ;) 
Vaknade som vanligt 05.50 och sen vaknade jag lite nu och då.. Låg dock kvar till 10 
bara för att få lite sovmorgon. Härligt!
 
Sen har jag spenderat dagen åt att börja sy på min halloweenklänning. 
Eller ja, det blir en vanlig klänning som jag ska styla till lite för halloween :) 
Kommer nog bli bra! Hoppas jag iaf! 
 
Mönstret tog rätt lång tid och innan jag hade bestämt mig för hur jag ville att 
den skulle se ut, men jag fick klart överdelen iaf :)
Får göra kjolen senare. Nu ska jag nog börja duscha och fixa till mig lite för kvällen! 
Ikväll ska nämligen jag och Sandra firas!! :D Kommer nog bli en riktigt kul kväll
och jag är grymt taggad för en gångs skull! 
Ha en bra kväll allihop!
 

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0