Överkörd

Har haft ett litet juluppehåll från träningen nu över jul. 
Satte dock igång igår igen med Sandra. Vi körde pump. Benen skakade när jag gick ut därifrån
och idag har det känts som om jag blivit överkörd av en buss ;)
Så sjukt jobbigt att sätta igång att träna igen när man måste gå igenom träningsvärksfasen! 
 
Idag körde vi nya releasen av Attack. Trodde jag skulle dö! Dålig kondis, 2 veckor av julmat och träningsvärk
visade sig vara en väldigt dålig kombo! ;) 
Va dock en väldigt rolig release annars hade jag nog aldrig orkat. Ska bli kul att köra det nästa vecka då jag 
förhoppningsvis har kommiit förbi träningsvärken. 
 
Det bästa är ju dock att man blir trött på kvällarna efter man har tränat! 
Underbart! Annars är det stor risk att jag vänder dygnet helt och hållet.
 
 

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0