The perfect ending

Har haft en supermysig helg! Fredagskvällen spenderades hos Nina.
Filmmys och Gladiatorerna stog på schemat ;) 
Igårkväll va jag, Becka och Tess va hos Maria på filmkväll. Såg Stepbrothers
Helt okej film faktiskt, men lite väl överdriven kanske ;) 
 
Idag har jag haft en riktigt hurtig dag. Började med en liten sväng upp mot Ersboda. Sen vände jag, 
hämtade träningsväskan hemma och sen gick jag till Nina. Hängde där en stund innan jag mötte upp Sandra 
på Träna. Vi körde pump och sen balance. Helt sjukt hur mkt man har tappat i styrka över jul alltså!
Känns drygt att behöva börja om från början, men jag hoppas man är back to normal snart.
Blev så trött i benen att jag inte kunde stå på benen
första halvan av balancen ;) Det är helt sjukt hur stel man är dessutom!
Måste börja få in balance i schemat så man kanske blir lite mer mjuk i lederna. 
 
Efter träningen bastade vi och avslutade med tacos på Nattöppet. 
 
Riktig kanonhelg med andra ord! Nu känner jag mig alldeles mör så nu blir det lite 
soffmys innan jag går och knyter mig.
 

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0